Thursday, December 23, 2010

Bila Plak Kad Dikau?

Pertanyaan biasa ketika aku menghadiri sebarang upacara perkahwinan...

Disember tetiap tahun mesti berduyun duyun ler kad kawin mai...tu tak campur lagi dengan FB invites lagi...total 27 semuanya...

Daripada 27 majlis...

1 aku kena jadi salah seorang daripada 18 pengiring pengantin...

2 lagi aku kena jadi pengapit pengantin...

Asik jadi wedding crashers ajer aku nieh...biler ler plak time aku nak biar orang lain crash aku punya wedding...

Hanya Allah yang tahu...tapi aku harap jangan le lelama sangat...takmo ler aku jadi bujang terlajak...

Tetiba lagu 'Cari Jodoh' by Wali Band terngiang ngiang kat telinga...dengggg...
ajie
8:47 p.m
23 December 2010
Putrajaya

6 comments:

SurayaHarris said...

lagu tu tak sesuai.ramai aje org nak kat kau.berduyun tiba kata org..=p

nihadriz said...

mal, jodoh aku sampai tak disangka2. mungkin ko pun mcmtu. who knows kan?


bila nak kumpul ramai2??? jom buat trip pegi borneo lg nak? :D

Al Hadi said...

enjoy bachelorhood. lagi senang nak travel kan :D

Resm A. said...

cikgu suraya :
dimanakah yang berduyun tu???heheeh...

ha :
fyne...kitorang susah dah nak ajak ko gi join kitorang pya trip...anyway kitorang gi KK bulan september..dah beli tiket dah...hehehe...

Resm A. said...

hadi :
ntah ler...aku memang enjoy bachelorhood...but i do have that desire to end it...

nihadriz said...

hoi, ape plak susah. bgtau aku jela dulu. ngek betul. merajukla mcm ni.