Thursday, February 2, 2012

Shoe Again...

 Hahahaha....matiler aku nak beli kasut lagi...tapi tak bley nak resist...especially dah biler memember aku nieh nak gi eurotrip yang aku tak dapat join...cesss...





Aku pon biasa la...sajer ajer ler dok browsing browsing tempat shopping yang diorang ni nak gi sesangat tuh...so ku provide them dengan info and websiter pasal Bicester Village...hahaha...tapi its not complete la...just basically about the place...dah siap tolong beli tiket bas gi sana tuh...day trip from London...

Then biasa la...saje je browsing tengok Zara punya website...tahun lepas memang terbayek arrrr gi itu tempat...and then tahun ni pon cam menarikssss...kasut ada yang GBP9.99 hajerrrrr...RM50 sepasang...wahhhhh...tertarik menarik gedebaboom...aku compared plak dengan Zara Malaysia...for the exact model...RM139 yer...cesss...and that is after diskon...harus la aku terpaksa memesan kepada travellers itu kan untuk tolong beli...


And then nampak la plak kasut Clarks kat UK tu ada yang sampai GBP10 jerrrrr...gilossss...kalau kasut kerja tu GBP15 pon ada lagi...baru RM75...kat Alamanda tuh...paling murah pon dah RM250++....perghhh...boleh beli 3 pasang tuh...then browsing la plak itu messenger bag la plak...pon morah gak...then wallet lagi...demmm...tergodassss...nasib baik la aku dah kensel itu kredit kad...demmm sungguh...

Pepepun...aku nak tukar RM500~GBP100...bagi kat diorang and let see what they can get me...hehehe...wah wah wah...

FSOM
p/s : pics are taken from zara and tkmaxx website

7 comments:

xetxet said...

wahh!! kalau men are shopaholic panggil apa ye?

papaYA said...

eh, eh..
ape jadi pada azam tahun baru kau?? :P

Resm A. said...

zet :
mana ada men yang shopaholics...we are frugal spender...beli bila ia berpatutan...tiada rambang mata...hahaha...

Resm A. said...

yaya :
errrrr...azam yang mana satu eh???

marmalade said...

akmallllllll!
omg! dah, dahlaaaaaaaa. kaki ada dua je kottttt. hahahahahahaha.

Resm A. said...

cik hayati :
too late...i dah bagi kat diorang GBP100 for shoes and EUR23 for perfume...hahaha...lagipun i memang nak beli kasut kerja Clarks...kat Alamanda tu RM250++...kalau kat sana dapat sepasang GBP15...apa salahnya kan...beli 2 pasang terus...hahahaah...anyway...happy birthday to you...

marmalade said...

thanks akmal. hahahahaha. you and your shoes. ni semua alasan jeeeeee :p