Tuesday, August 16, 2011

Changing Wind

Direct translation of 'ubah angin'...

Adakah sekali lagi?

Tahun ni saja dah 3x ubah angin...

Will tomorrow be another changing wind...

Just wait and see...

p/s:i might have to change my nick again...

Echo

8 comments:

papaYA said...

3 sampul means tukar ministry.. Hehe

Menunggu berita kalian esok hari ;)

nihadriz said...

berdebar baca comment yaya :P

mal, iftar kat alamanda ke?

Hasina Terebuzzu said...

yaya: aku 5 sampul.. dasat wooo...

gudluck beb! kalo dpt ubah angin... bgus utk portfolio ko...

muhamadakmalwahab said...

Yaya :
Aku 1 sampul jer...hehehe...

muhamadakmalwahab said...

Ha :
seronok la iftar tadi...rindu nak berkumpul camtu...nanti next time waktu PAC 48 kot baru boleh...hehehe...

muhamadakmalwahab said...

Ina :
Aku rasa sekarang ni portfolio aku dah boleh tahan dah...
Corporate & International Division
Finance Division
Human Resources Division
Economics Division
cuma aku memang ada terfikir untuk mintak tukar kementerian untuk perkembangan kerjaya...tunggu aku abiskan planning obesi aku untuk tahun depan dulu...hhehehe...

nihadriz said...

mal : rezal cakap emmy jo kelakar. heheheheheee~

tu la, bila lagi nak kumpul ramai2. wuhuhuhu!!!

chup, yang depan cipon tu sape? lupa nak tanya :P

muhamadakmalwahab said...

memang la kelakar...bella pon dulu gelak terkekek kekek jumpa emmy jo...yang depan cipon tu wan noraini...aku tak tau...batch kita ker batch 3 ker...wa pu chi tau...