Friday, September 10, 2010

Jalan TAR Memories @ Ramadhan

Aku beli crocs untuk hari raya....tetiba aku teringat citer pasal crocs tahun lepas...

Macam biasa la...annual event is going to Jalan TAR for final shopping...waktu time tu ada aku, emmy jo, tina, zaimee, zetty, leen, arep, cher dengan pija...jalan punya jalan...aku pun dah rembat satu baju melayu dengan samping...arep pon sama...zaimee pon sama...cuma pompuan ajer cam tak beli aper aper...okay fyne...sampai la kat satu gerai yang jual crocs...

Kitorang pon dok tengok tengok la sandal kasut semua bagai kat situ...tina dengan emmy jo cam berkenan giler nak beli...

Emmy Jo : eh eh eh...comelnya selipar nieh...(melihat satu selipar crocs)...
Tina : Cantik jugak sandal ni...(melihat satu sandal crocs)
Emmy Jo : i nak try lah kejap...(sambil mengenakan selipar crocs itu)...
Tina : ~juga mencuba sandal crocs itu~

Ayat seterusnya buat Tina terus kensel mau beli itu sandal...hehehe...

Emmy Jo : comel la selipar nie...boleh la i buat masuk toilet...
Tina dan semua : ~tergamam~
Tina : ~terus meletakkan semula sandal itu dan kitorang semua meneruskan perjalanan tanpa membeli~

Setelah beberapa langkah berjalan...

Tina : aku mau beli crocs tu...tapi dengar emmy jo cakap itu standard gi toilet ajer terus aku tak jadi beli...
Aku : hahahahahahaha~gelak guling guling~
Emmy Jo : ~blur~

Kelakar siot malam tu...rasa cam sangat lawak la...aku pun tergamam gak...crocs tu aku pakai gi KLCC kot...tapi emmy jo setakat standard masuk jamban ajer...giler arrr high class...hehehe...tapi takper...eventho emmy jo is like that...but i still love her as one of my closest friend in the whole world...tapi aku tetap rasa nak tergelak ingat balik tina punya expression waktu emmy jo cakap camtu....hehehe...

ajie
2:00 a.m
11 September 2010
Alor Setar

No comments: