Friday, June 25, 2010

Beargentina

Hari ni aku pakai baju melayu kaler biru sebab aku sokong argentina...boleh???hahaha


Serious aku tak tipu...aku memang sokong argentina for the world cup...selain negara-negara asia cam north korea, south korea and japan...jepun dengan korea selatan dah layak masuk second round...cuma korea utara ajer tak...tapi its okay...great show by the north korean...especially against brazil...

Semalam aku gi bayar bil berukben kat alamanda...nak dijadikan citer...aku tengah dok bratur, then nampak this one lady dok memilih teddy bear kecik itu...pakai jersey german la, argentina la, itali la...and semua pon ada nama bear kat depan negara masing-masing and dieja bersambung...so aku pun tanya la kat akak tu...camna nak dapat bear itu...dia pun dengan selambanya berkata....top up RM10 xpax ajer...aku tanya lagi...and then??? akak tu plak jawab...itu ajer...aku pun apa lagi...kuar RM10...top terusss...then aku amik ler yang argentina....beargentina...cute giler kan...hahahah...aku humban ajer ler kat tepi CPU aku nie...sampai la nanti aku nak balik aloq setaq baru aku bagi kat anak sedara aku...boleh? hahaha

ajie
3:10 p.m
25 June 2010
Putrajaya

3 comments:

nihadriz said...

apa kata ko top up lagi rm10 untuk bearmany pastu bagi kat aku? mueheheee~

Phoebus Athenos said...

aku nak bagi bearhady kat niha :p

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

jelesnye tgk bear tuh