Sunday, March 21, 2010

10 Things I Love : Hari Ini

Aku telah ditag oleh mama suraya untuk wat mende alah inieh...lets see...

1 : Aku bangun pagi tadi hujan yang sejuk...sangat best...rasa cam nak tido balik...
2 : Jalan tak jem langsung and semua traffic light kaler hijau waktu aku lalu...best
3 : Breakfast denga iced lemon tea and finished off with the remainings of Bandung Brownies...
4 : Mengenakan Zaza...owh ini adalah satu keperluan setiap hari isnin-jumaat sebab che bimb dah takder...so mangsa lain adalah zaza...and dia kenakan aku balik...so fair and lovely yeah...
5 : Semua orang dah submit diorang punya bajet...so senang aku nak buat kerja..
6 : Ady call aku cakap dia dah sampai di benua sana...alhamdulillah...selamat...
7 : Print tiket flight aku balik aloq setaq on April Fool...owh yeah...aku rindu sama kampung aku hokey...
8 : Dengar lagu Haven't Met You Yet dekat laptop aku...terasa cam nak menari ala Michael Buble plak..
9 : Kawan aku cakap aku boleh tukar seluar yang tersilap saiz itu...yeah...
10 : Aku berjaya kurangkan 1 kg dalam masa seminggu sepanjang minggu lepas...owh yeah...

Alhamdulillah, the day is not yet over tapi aku dah ada 10 things i love today...so my life is not bad lah...hahahah

Peace...

ajie
2:37 p.m
22 March 2010
Putrajaya

5 comments:

Cikgu ILi said...

Akmal..aku suke things no:
7~owh akhirnya Loq Staq tetap ko balik...

8:ko mmg pandai menari.teringat masa ko jd mc dinner.

10:yeahhh yg ni aku pun tumpang suke loncat-loncat.

SurayaHarris said...

mamal:tq..aku rasa happy bila kawan happy..yeay..kau bt aku happy..=D

xetxet said...

damn dah siap bajet? damn damn damn!

Resm A. said...

cikgu ili :
harus la balik aloq setaq...kampung aku
owh yeah...malu plak aku...
yeah and aiming for more..

mama suraya :
owh i am touched...i am glad that i made someone happy...

zet :
belum la...skg ni my turn for the life to turn into a living hell...i have to re-adjust and compile...arghhhh

Anonymous said...

siot ko....tp sian feezah jd mangsa buli-an ko..huuhuhuh