Monday, May 31, 2010

Where To?

Ke mana kah?

Akram ada kat Seoul sekarang...Ina dah berangkat gi Hong Kong...Ha seashell plak gi China...Ned selalu ajer gi borneo...Fadly Amri dok menjelajah seluruh pejabat tanah kat malaysia...cik hayati semendang asyik dok meeting obesi...

Aku?

Aiii...ntah ler...gi padang pasir ajer ler kot...

ajie
10:55 a.m
1 June 2010
Putrajaya

5 comments:

marmalade said...

alah oversea je pun. bukannya bulan ke bintang ke matahari. hahahahahahahahaha

Al Hadi said...

rilek la bro. Aku tahun ni plan nak ke Bandung n Bangkok pun kena kansel.

Medan trip kau still on?

papaYA said...

Aku masih sepanjang mase di Kompleks E....

Mama Adwa said...

Aku ni paling jauh pun penah sampai Bali jer... tu pun 5 tahun lepas... Lepas tuh aku dok diam-diam jer kat Mesia. Passport aku yang berharga RM300 tu cuma ada cop Airport Ngurah Rai jer. Heh

muhamadakmalwahab said...

cik hayati :
cesszzz...obesi pon best tau...kesian kat kitorang yang kena terperuk ajer kat opis nieh...huhuhuh

hadi :
medan tak jadi...kerna ada sebab sebab yang tertentu...huhuhuh

yaya :
samalah daku yaya...sepanjang masa di presint 2...

wanie :
insya allah nanti anak ko dah besar skit nanti boleh ler berjalan lagi dengan hubby ko...anak kecik memang susah nak berjalan sana sini...